جستجو
0

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ثبت و پیگیری سفارش

1 . چطور می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

♦ برای ثبت سفارش ابتدا باید حساب کاربری خود را در سایت ایجاد نمایید. جهت ساخت حساب کاربری بر روی" ورود – ثبت نام" و سپس " ایجاد حساب" کلیک کنید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و با فشردن دکمه " افزودن به سبد خريد" کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از آن با ورود به بخش سبد خرید می توانید ثبت سفارش را نهایی فرمایید.

2 . چطور می توانم از وضعیت سفارش خود مطلع گردم؟

♦ با ورود به حساب کاربری خود در بخش سفارش های من، می توانید از آخرین وضعیت سفارش تان مطلع شوید.

3 . آیا می توانم سفارش خود را تغییر دهم؟

♦ تا قبل از ثبت نهایی سفارش، می توانید تغییر مورد نظر را اعمال نمایید و پس از نهایی شدن آن، برای تغییرات مورد نظر خود با کارشناسان پشتیبانی گواسپرت تماس حاصل فرمایید.

4 . آیا می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

♦ بلی در هر لحظه از ثبت سفارش امکان لغو برای شما وجود دارد. اما پس از آن، برای لغو سفارش لطفا به شرایط انصراف مراجعه نمایید.

5 . آیا می توانم کالایی را که موجود نیست، رزرو کنم؟

♦ در حال حاضر امکان رزرو کالا، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد.

6 . آیا امکان خرید به صورت حضوری وجود دارد؟

♦ بلی شما می توانید با حضور در فروشگاه های گواسپرت خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

7 . در چه ساعاتی از شبانه روز می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

♦ در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش توسط شما وجود دارد. کارشناسان گواسپرت در کوتاهترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

8 . آیا می توانم سفارش خود را به نشانی دیگری ارسال کنم؟

♦ بلی. درمرحله " اطلاعات ارسال"، " پرداخت" و " ثبت سفارش" در قسمت نشانی جدید، می‌توانید نشانی جدید را وارد کنید.

پنل کاربری

1 . چطور می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

♦ ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. سپس با انتخاب گزینه "حساب من" و فشردن کلید "اطلاعات حساب" می‌توانید تمامی موارد را ویرایش کنید.

2 . به چه روشی می توانم در سایت ثبت نام کنم؟

♦ پس از ورود به سایت در قسمت "ورود-ثبت نام"، می‌توانید در سایت گواسپرت ثبت نام نمایید.

3 . رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام. چه اقدامی باید انجام دهم؟

♦ در قسمت "ورود-ثبت نام" لینک مربوط به فراموشی رمز عبور را تکمیل کنید.

4 . برای لغو ارسال ایمیل های خبری و تبلیغاتی چه کاری باید انجام دهم؟

♦ لطفاً درخواست خود را به آدرس ایمیل ثبت شده در سایت به نشانی Support@go-sport.ir ارسال فرمایید.

5 . آیا برای خرید نیاز است حتماً در سایت عضو شده باشم؟

♦ شما می توانید بدون ثبت نام در سایت، خرید خود را ثبت کنید، البته شما با عضویت در وب سایت گواسپرت می توانید:

- سریع تر و راحت تر خرید کنید.
- به راحتی سوابق خرید و فعالیت های خود را بررسی و مدیریت نمایید.
- لیستی از محصولات مورد علاقه خود را بسازید و از حراجی ها و پروموشن های آن با خبر شوید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
- در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

ارسال

1 . سفارش ها به چه روش هایی ارسال می شوند؟

♦ سفارش ها در تهران از طریق شبکه توزیع گواسپرت ارسال می گردند. برای ارسال سفارش ها در شهرستان ها گواسپرت با شرکت های مختلف حمل و نقل قرارداد همکاری منعقد نموده و بنا بر شهر انتخابی مشتری، ارایه دهنده سریع ترین سرویس با مناسب ترین قیمت و کیفیت را انتخاب و سفارش مشتری را برای ارسال، تحویل آن شرکت می دهد.

2 . آیا امکان دریافت سفارش به صورت حضوری در فروشگاه های گواسپرت وجود دارد؟

♦ بله، امکان تحویل سفارش به صورت حضوری وجود دارد. شما در زمان ثبت سفارش، می توانید گزینه تحویل در محل دپارتمان استور روشا را انتخاب نمایید. دریافت به این روش رایگان است.

3 . ارسال سفارش ها برای چه محدوده ای از تهران توسط پیک گواسپرت صورت می پذیرد؟

♦ برای کليه مناطق 22 گانه تهران امکان ارسال سفارش ها توسط شبکه توزیع گواسپرت فراهم است.

4. سفارش ها در چه بازه زمانی ارسال می شوند؟

♦ گواسپرت تمام تلاش خود را می كند تا در سریع ترین زمان ممكن سفارش ها را تحویل دهد تا مشتری لذت خریدی دلچسب و به دور از ترافیك را تجربه نماید. کالاهای مشتریان در تهران حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش در دو بازه 9:00 الی 15:00 و در شهرستان ها طبق قرارداد منعقد شده با شرکت های توزیع، حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش به مشتریان تحویل داده می شود.

5. هزینه ارسال سفارش چقدر می باشد؟

♦ هزینه ارسال سفارش برای سفارش های بیش از 200 هزار تومان رایگان است. هزینه ارسال سفارش در تهران 6000 تومان و شهرستان 8000 تومان می باشد.

6. آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

♦ گواسپرت همه تلاش خود را بكار برده است تا بتواند در سریع ترین زمان ممكن سفارشات را تحویل مشتری دهد اما با این وجود به دلایل مختلف امكان تحویل كالا راس ساعت معین مقدور نمی باشد. تعویق روز تحویل امکان پذیر است.

7. اگر در زمان ارسال در آدرس نباشم، هماهنگی بعدی چگونه انجام می شود؟

♦ عدم حضور در آدرس را از طریق تماس با گواسپرت و یا ارسال ایمیل اطلاع داده تا مجدد زمان ارسال با شما هماهنگ گردد.

8. آیا می توانم آدرس تحویل سفارش را تغییر دهم؟

♦ بله، مشتریان تهرانی از طریق تماس با گواسپرت و یا ارسال ایمیل، یك روز قبل از شروع بازه ارسال این امكان وجود دارد كه آدرس جدید خود را اعلام كنند. مشتریان ساكن شهرستان نیز حداکثر یک روز بعد از ثبت سفارش می توانند آدرس خود را تغییر دهند.

روش‌های پرداخت

1 . با چه روش هایی می توانم پرداخت کنم؟

♦ شما برای پرداخت امکان انتخاب یکی از روش های زیر را دارید:

♦ پرداخت آنلاین از درگاه بانک سامان

♦ پرداخت در محل به صورت نقدی و یا کارتخوان

♦ پرداخت در فروشگاه های گواسپرت و دریافت سفارش

2. آیا قیمت های درج شده در سایت با محاسبه مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است؟

♦ بلی، تمامی قیمت های درج شده در سایت با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده است.

برگشت کالا

1 . آیا می توانم کالای خریداری شده را عودت دهم؟

♦ برای رفاه و رضایت بیشتر مشتریان، گواسپرت این امکان را فراهم کرده است تا در صورتی که مشتریان محترم پس از خرید با مواردی روبرو شوند که مایل به عودت کالا باشند، بتوانند جهت عودت آن کالا اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط برگشت کالا طی ۷ روز مراجعه نمایید.

2 . چطور و چه زمانی می‌توانم هزینه کالای بازگشتی و انصراف شده را دریافت کنم؟

♦ پس از تحویل کالا به گواسپرت، حداکثر پس از ۴۸ ساعت کاری کارشناسان گواسپرت بررسی شرایط عودت را اعلام می کنند. در صورت تایید پاسخ جدید کارشناسان این مجموعه، واریز وجه به حساب مشتری، حداکثر تا 72 ساعت کاری پس از دریافت شماره کارت مشتری انجام می شود. 

♦ برای مشتریان که خارج از شهر تهران خرید نموده اند پس از ورود به انبار ۳ الی ۵ روز کاري عودت صورت می‌گیرد و با در نظر گرفتن گارانتی 7 روزه، مبلغ 10000 تومان نیز بعد از ارسال رسید پستی نیز به حسابشان واریز خواهد شد.

3 . چه کالاهایی شامل شرایط برگشت 7 روزه نمی باشند؟

♦ طبق قانون حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، کالاهای بهداشتی مانند لباس زیر، لباس نوزادی، لباس‌های راحتی حوله، کلیه لوازم شنا، لوازم اصلاح شخصی و لوازم آرایشی بهداشتی و ... قابلیت برگشت را ندارند.

♦ کالاهایی که طبق نظر کارشناسان روشا فاقد شرایط عودت کالا باشند، شامل برگشت هفت روزه نخواهند بود.

♦ ساعت، زیورآلات، عطر و سایر اکسسوری ها: این محصولات ضمانت بازگشت 24 ساعته دارند که مشروط به شرایطی است که در بخش "نکات مهم برای بازگشت و تعویض ساعت، اکسسوری ، زیورآلات و عطر" شرح داده شده است.

♦ همه محصولاتی که در فروش ویژه قرار می گیرند، ضمانت بازگشت آنها از 7 روز به 48 ساعت (2 روز) تغییر می یابد.